כן! אתם חיילים או סטודנטים? שלחו לנו הודעה באינסטגרם בצירוף צילום חוגר/תעודת סטודנט(כמובן בטשטוש פרטים אישיים) ונדאג לכם לקוד קופון ייחודי רק לכם
איפה ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו הודעה שסיימנו לארוז אותה והיא בדרכה לחברת המשלוחים. ניתן לבדוק את מקומה בלינק שקיבלתם בהודעה מחברת המשלוחים. לחילופין, ניתן לבדוק זאת באמצעות פנייה בצ'אט שבאתר, בטלפון עם הנציג או דרך עמוד האינסטגרם שלנו - לחץ למעבר לאינסטגרם
כמה זמן יקח עד שאקבל את ההזמנה שלי?
בהזמנת שליח עד הבית, זמן הגעת המשלוח הינו עד 14 ימי עסקים. לזמני אספקת משלוחים היכנסו לעמוד המשלוחים באתר.
מה מחיר השילוח?
משלוח חינם עד בית הלקוח!
איך המחירים שלכם כאלה זולים?
כחנות אינטרנטית נפתחת בפנינו האופציה לעבוד עם ספקים פרטיים אשר מייצרים את אותה הנעל בדיוק באופן פרטי(כמובן בדיוק כמו בחנויות) אך במחירים זולים בהרבה, ובנוסף בניגוד לחנות רגילה לנו אין את ההוצאות הרגילות שיש לחנות פיזית שמייקר את המוצר פי כמה.
איך מתבצע משלוח מהאתר?
משלוח מהאתר שלנו יגיע עד לביתכם באמצעות שליח עד הבית.
אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
במידה והשליח עשה את דרכו אליכם ולא הייתם בבית, השליח ינסה ליצור אתכם קשר שוב או להציע להשאיר את החבילה במקום מוסכם לבחירתכם.
האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
במידה וברצונכם לשנות את כתובת ההזמנה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות פנייה בצ'אט שבאתר, בטלפון 054-791-4833 , בעמוד צור קשר באתר או במייל sneakers.air.il@gmail.com .
האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אליי?
כמובן. להחזרת פריט יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו או להשאיר פניה בדף יצירת קשר ונחזור אליכם לתיאום ביום העסקים הבא.
האם אני יכול לבטל את ההזמנה שלי?
אם ברצונכם לבטל את ההזמנה שלכם נא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בדף צור קשר, בצ'אט או בטלפון.
האם הנעליים מקוריות?
בתור חנות אינטרנטית, אנו יכולים לעבוד אך ורק עם ספקים פרטיים ולא עם חברות המותגים הרשמיות המקוריות , מכיוון שכל הזמנה מתבצעת אישית במיוחד עבורכם, הלקוחות שלנו, כמובן שהמוצרים שאתם מקבלים הם באיכות הגבוהה ביותר, ואתם יכולים באהבה לבקש מאתנו בפרטי תמונות/סרטונים שאנחנו צילמנו, ולהסתכל בהמלצות של הלקוחות שלנו.
קיבלתי את החבילה ויש בעיה, איך אוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות פנייה בצ'אט שבאתר, בטלפון 054-791-4833 ,בעמוד צור קשר באתר או במיילsneakers.air.il@gmail.com.
מהי מדיניות ההחזרות / החלפות שלכם?
ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר עד 14 ימים מזמן הרכישה. למדיניות ההחזרות / החלפות לחץ כאן
איך מבצעים החלפה / החזרה באתר?
לביצוע החזרה יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון, בדף צור קשר או בצ'אט באתר.
תוך כמה זמן אקבל את הזיכוי?
הזיכוי יתקבל לאמצעי התשלום בתוך 14 ימי עסקים.
האם האתר מאובטח?
כמובן! האתר שלנו משתמש בהצפנה מיוחדת השומרת על הפרטים שלכם.
האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
ניתן לבצע רכישה באתר כאורח או כלקוח רשום. מומלץ להתחבר לאתר על מנת לשמור את הפרטים שלכם לרכישה הבאה.
נתקלת בתקלה טכנית בביצוע הזמנה?
במקרה כזה נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בצ'אט שבאתר, בטלפון 052-7545152 , בעמוד צור קשר באתר או במיילsneakers.air.il@gmail.com
האם אני יכול לבדוק זמינות של פריט?
בכדי לבדוק זמינות של פריט באתר יש לאתר את המוצר ולנסות להוסיפו לסל הקניות. במידה והמוצר חסר, ניתן להשאיר מייל ונעדכן אתכם כשהמוצר חוזר למלאי.